Ierlande douze pointes

27 juni 2019 - Letterkenny, Ierland

We zijn er uit.

De lianen zullen het zonder Ruth moeten stellen.

E397AA10-4FD3-4C2E-A369-5766283ECC38

In de slaapzaal van de Green Apple besluiten we om de noord te gaan i.p.v. door het Glenveagh National Park. Vandaag staat de camping bij ( Deo volente ) Creeslough op het programma. We vinden het vooraf niet stoer om door het Park te rijden, maar willen  liever het noordelijkste puntje van Ierland aantikken. Dan kun je dat later aan je kleinkinderen vertellen. We hebben vanaf de heuveltop de zee kunnen zien voordat we Letterkenny binnenrolden.

2BF3A592-E6EC-44EB-985F-9DABE012B5CA

Een probleempje is dat de slaapzaal voorzien is van een rookmelder zodat de kok de koffie in de wc moet zetten.

We kijken nog even het journaal, eten een bak yoghurt en gaan op pad. Het is wel heel luxe op dit moment. Benieuwd naar de route van vandaag want de schrijver van her routeboekje vond het a hell of a job in the mountains.

344AD6F6-795E-46DB-99D7-60C88A9EBD28 FCE0205A-218C-485B-BA1E-6B47D746858C

1. Jaap:
    3 juli 2019
    Hallo kanjers, geweldig wat jullie doen. Jannie en ik deden zulke fietstochten een aantal jaren geleden ook, toen mijn haar niet wit maar nog grijs was. Hoezeer ik jullie volgende week ook zal missen ik wens jullie een heel mooie, fijne en avontuurlijke tocht toe. Sorry voor de late reactie, ik heb net een lange reis met het camper-tje achter de rug. Ik doe de groeten van jullie aan iedereen op het veldje en zal met trots over jullie vertellen. Genieten!! Kus en hand, Jaap.