Vanmorgen en een beetje vanavond

25 juli 2019 - Gilfach Goch, Verenigd Koninkrijk

Ferryside. Vanmorgen.

Je moet maar eens kijken hoever dat ligt van Freshwater East waar we vanmorgen begonnen.

We waren gesloopt toen we op de camping FerrysideFarmhouse Huppeldepup aankwamen. Steil omhoog, steil omlaag en dan 77 keer.  En toch was het een mooie tocht, want we fietsten ook door een aantal dorpen aan het water waar de mensen het naar hun zin hebben. Wel eerst steil naar beneden en daarna steil omhoog natuurlijk.

In totaal 50 Miles.

En weer staan we op een weiland waar de koeien jaloers op zouden zijn.

Je hebt tijd genoeg om met je eigen gedachten bezig te zijn gedurende de dag. Vergeleken met ons vorige tochtje drie jaar geleden is er nu veel meer aan de hand om over na te denken. Vrienden...., vriendinnen....., kinderen......, familie wellicht, en wat straks....... om maar eens wat te noemen. Eigenlijk is er niet zoveel ‘eigen’ aan die ‘eigen gedachten’. De regie ligt grotendeels buiten je ‘eigen gewenste’ gedachtekeuzes. Ze dringen zich ongewild aan je op en je moet er maar mee dealen. Het zal wel door al de bulten komen die hier overwonnen moeten worden.

Nu ben ik een Leeuw en ik hoor net dat die alles voor zichzelf houdt. Laten we dat dan maar doen. Wel zo gezellig.

Wat is Ruth eigenlijk?

EE4224CF-B07A-49B2-AB2C-18BB284AE0D0 Ik lijk al een beetje op Vroom.

Vanavond

De hele dag gefietst en uiteindelijk net een camping gevonden aan onze route. 70 Miles!

Iets te nonchalant geweest in de voorbereiding. We hadden te weinig water over om zomaar een wei in te duiken. Bovendien zou dat lastig worden want we zitten op een oude treinroute met links steil omhoog en rechts steil omlaag. Nu zijn we blij en moeten morgenvroeg de te rijden route beter bestuderen. Voornemen.