Weekeinde katern

27 juli 2019 - Newport, Verenigd Koninkrijk

5AC99D5A-2201-41C7-AAFE-BF7F2933167C

Is het voor het zadel?

Of kun je het aanlengen met water om een fris  mango/papay drankje te shaken? Of voel je je 60% vrijer?

Je kunt het in ieder geval via een infuus tot je nemen.

Een gevonden paard niet in de mond kijken.

Als je oorspronkelijk zwarte joggingbroek naar het riool begint te ruiken moet je wat. Je kunt hem dan niet meer s’nachts lekker warm in de slaapzak aanhouden. Ruth denkt dat er ook honing in de recyclebare flacon zit en wilde wat van de gele drab op haar meergranenbroodje  met vijgen en nootjes smeren, maar ik overzie de consequenties niet. En als je wat langer in het avontuur wilt blijven is risico-analyse een voorwaarde.

Het was me een genoegen om vanochtendvroeg in één van de scheercellen van de kakcamping alle drab op de oorspronkelijk zwarte broek te smeren. En heel stout een veeg op de spiegel. Tsjonge wat een lucht komt er uit zo’n flesje. Dat is de broek, die anders met vegetarische kalkrasp wordt gewassen niet gewend. Goed uitspoelen en hopen dat de bijen niet gaan zwermen. Morgen lekker fris de slaapzak induiken.

Maar eerst gaan we Bristol onveilig  maken.

We kunnen kiezen uit een camping voor, of een camping in Bristol. Dat wordt weer een risico-analyse. Bristolschoenen kosten weinig maar je weet de volgende dag pas of ze blaren trekken.

(Deze weekeindebijdrage is gesponsord door Imperial Leather Awakening leaves you feelings refreshed.)

(En een klein bedragje Bristol)