Van alles wat

16 juli 2019 - Reenadisert, Ierland

Hè,hè, eindelijk weer eens een buitje.

We vluchten geordend de tent in. Zoals je een ontruiming moet oefenen, kan het ook geen kwaad een inruiming te oefenen. Het ging bijna goed. Ik gooide alleen in paniek mijn spullen aan de kant van Ruth naar binnen. Dat moet de volgende keer anders deelde Ruth kort en kordaat mee.

Ze is weer aan het borduren geslagen, want we hebben een fietsvrije dag genomen. Een paardentand en een vrouwenhand....

Het kan geen kwaad. (die fietsvrije dag). Volgens de nieuwste trainingsinzichten moeten spieren namelijk soms niks doen om alle informatie op te kunnen slaan. Ze worden a.h.w. ‘slapend’ sterker. Nog veel sterker hoeft eigenlijk niet, want we konden de twee aangekondigde passen goed aan. Ruth fietsend en ik lopend.

93664415-5148-435D-87A0-E6FFE296864A EAE8E7C8-632A-45C0-B897-F6ACC04E22B6

Na de passen reden we nog 36 km naar Ballylickey.

Je zult toch dyslectisch zijn....

(De kemping  waar we vakantie houden,Eaglepoint, is mechagrood.)