Een kijkje achter de schermen

16 juli 2019 - Reenadisert, Ierland

De rustdag wordt nuttig besteed.

Er gaan heel wat campinggasten weg en dat geeft ons de mogelijkheid de tent te verplaatsen naar de uiterste punt.

Je moet op deze nieuwe plek, ver van het sanitair, een regelmatige stoelgang hebben. Je kunt namelijk niet wachten tot je aandrang voelt, want dan kom je negen van de tien keer op een warm gelzadel aan bij de toiletten. Dat is even een aandachtspuntje.

Hieronder de route vanaf de camping-ingang tot ons veroverde plekje, met op de tweede foto links de losplek.

F7D775B6-A254-4914-AED8-078519B9B477   84070B85-AF2D-44A7-92D9-055DB9505488  6D771447-E4CF-4CBD-97CE-5ED83C1AD898

We hebben, omdat hier een  bruikbare wifiplek is, de Ierse route bestudeerd tot Rosslare Harbour. De zuidkust van Ierland.

Daarna hebben we de app Bikemap gedownload om de route vanaf Fishguard, via Bristol naar Plymouth concreter te krijgen. We hebben geen kaart van dat traject, maar Hull - Liverpool ging ook goed zonder kaart. Het traject door Wales en zuidwest Engeland is 500 Miles lang.

Na een korte klauterpartij over de belendende rotsen zijn nu de fietsen aan de beurt en Ruth is haar omslagrok korter aan het maken. Je moet er toch de hele dag achteraan fietsen.

C49172F2-DCCE-4DE3-B5AE-3598104BC258

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade